Candidatul Ideal Customer Care Specialist
– Să ai bune abilități de comunicare;
– Persoana orientată către client
– Cunoștințe de bază în pachetul MS Office.
– Abilități de lucru în echipă;
– Foarte bune cunoștințe de limba romana (scris, citit, vorbit);
– Disponibilitatea de a lucra în ture și weekend-uri;
– Minim studii medii absolvite;
– Daca ai experiență în relația cu clienții reprezintă un avantaj.
Ce trebuie să faci:
– Recepționezi întrebările, recomandările și reclamațiile clienților existenti sau a potențialilor clienți;
– Preiei notificarile primite din sistem și oferi suport clienților în funcție de situația semnalată;
– Identifici periodic nevoile și așteptările clienților prin contactare telefonica, email sau live chat.
– Rezolvi situațiile în conformitate cu procedurile interne.
Beneficiile noastre:
– Pregătire specializată constantă
– Bonuri de masă
-Prime de sarbatori
– Ore suplimentare plătite
– Oportunități de creștere și dezvoltare
– Dezvoltarea într-o echipă și o companie de success
WINNER Activam pe piata jocurilor de noroc inca din 2013, fiind unul dintre cei mai cunoscuti operatori de pariuri sportive din Romania. Scopul nostru este de a oferi cele mai bune cote si servicii de pariere, devenind in scurt timp un lider pe piata pariurilor sportive. Suntem o echipa faina, tanara si prietenoasa! In anul 2016 am castigat titlul de “CEL MAI BUN OPERATOR DE PARIURI TRADITIONALE”.