Obiectivul principal al Grupului XL in drumul catre succes este de a transforma serviciile de livrare Last Mile (livrare rapida) intr-un mod inovator. Pentru indeplinirea acestui obiectiv si asigurarea celei mai bune experiente, am creat 3 piloni de baza. Factorul uman este primul pilon, echipa fiind partea centrala a succesului nostru, aspect descris extrem de bine de catre Sir Richard Branson prin cuvintele: “Nu clientii sunt cei care trebuie pusi pe primul loc. Angajatii vin pe primul loc. Daca aveti grija de angajatii vostri, ei vor avea grija de clienti.” Al doilea pilon se axeaza pe livrarea mancarii in cel mai scurt timp posibil, astfel incat clientul sa poata beneficia de servirea mesei preferate in cele mai bune conditii. Al treilea pilon este Urban Delivery, unde ne concentram pe livrarea de cumparaturi de pana la 10 kg, documente, pachete de dimensiuni mici si medii, astfel incat acestea sa ajunga la clienti cat mai repede posibil, in unele cazuri chiar si in termen de 1 ora. Prin urmarea acestor directii indeplinim obiectivul pentru cei 3 piloni, acela de a crea o livrare Last Mile perfecta pentru client, cu un sistem de livrare eficient, transparent, care genereaza cele mai bune decizii de-a lungul intregului proces.