Raspunde solicitarilor clientilor prin intermediul platformei de ticketing specifice (apeluri telefonice, chat, e-mail) la timp si in mod eficient, oferind informatii corecte si complete, la standarde inalte de calitate;
Preia sesizarile clientului cu celeritate si se asigura ca sunt rezolvate corespunzator iar in cazul in care nu le poate rezolva, le va inainta in cel mai scurt timp departamentului responsabil sau superiorului ierarhic;
Proceseaza comenzi, formulare, aplicatii, cereri ale clientilor, dupa caz;
Raspunde clientilor intr-un mod profesional, tratandu-i cu amabilitate si disponibilitate, fiind strict interzis ridicarea tonului sau adresarea de injurii clientilor;
Inregistreaza toate informatiile solicitarilor, comentariilor, reclamatiilor si actiunilor intreprinse pentru solutionarea lor in aplicatiile software specifice si se asigura ca datele introduse sunt corecte si complete;
Reprezinta compania intr-o maniera profesionala.
Participa la sesiunile de training si la sedintele echipei din care face parte, stabilite de superiorul ierahic sau echipa de management;
Respecta standardele de calitate si productivitate si indeplineste obiectivele de performanta stabilite de managerul direct;
Duce la indeplinire sarcinile de serviciu, specifice activitatii de call center, comunicate de seful ierarhic superior;
Cerinte oblgatorii : cunoasterea limbii germane la nivel avansat/nativ
Ce iti oferim la acest loc de munca
Salariu competitiv cu piata muncii
Program flexibil
Ambient placut, intr-o echipa tanara si multi-culturala