CERINTE:
– absolvent al facultatii de profil CONSTRUCTII;
– minim 1 an experienta pe un post similar;
– experienta ISDP (Inter Soft Deviz Profesional) constituie avantaj;
– experienta in licitatii publice (SICAP);
– foarte bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;
– capacitatea de a lucra concomitent la mai multe proiecte;
-capacitate de prioritizare, rigurozitate si atentie pentru detalii;
– persoana activa, responsabila, foarte bine organizata, orientata catre obtinerea de rezultate;
– foarte bune cunostinte tehnice;
– capacitate de analiza si sinteza.
RESPONSABILITATI:
– pregateste, pastreaza si urmareste actualizarea documentelor emise de autoritatile abilitate (ORC, ANAF, PRIMARIE, etc), actele necesare pentru intocmirea documentatiei de ofertare;
– verifica documentatia de ofertare si distribuie compartimentelor de specialitate solicitarile pentru garantia de participare la licitatie;
– intocmeste, depune si urmareste devizele pe baza listelor de cantitati si intocmeste documentatia de ofertare;
– verifica documentatia de executie primita de la beneficiar si, daca observa neconcordante, sesizeaza beneficiarul si proiectantul, solicitandu-le solutii in vederea corelarii documentatiei economice cu cea tehnica;
– urmareste zilnic aparitia licitatiilor publicate pe SEAP;
– transmite scrisoarea de intentie pentru licitatiile la care s-a stabilit participarea;
– analizeaza fisa de date;
– raspunde din punct de vedere tehnic si economic de corectitudinea devizelor intocmite;
-verificarea detaliilor tehnice solicitate de catre departamentul executiv sau ofertare;
– analiza ofertelor primite de la potentialii furnizori;
– obtinerea informatiilor tehnice si financiare necesare contractarii;
– respectarea termenelor limita cu privire la realizarea ofertelor;
– obtinerea informatiilor necesare de la departamentele implicate si subcontractori;
– asigurarea documentatiei din punct de vedere tehnic.
SE OFERA:
– contract pe perioada nedeterminata;
– salar fix (negociabil in functie de experienta);
– tichete de masa in valoare de 25 lei zi;
– bonus de Pasti si Craciun;
– laptop de serviciu;
– program de lucru fix: in fiecare zi de lucru (luni-vineri).