Candidatul ideal:
• Adaptabilitate la o organizație în creștere rapidă
• Determinare de a atinge constant obiectivele
• Asimilarea rapida a informatiilor transmise in urma trainingului.
• Abilitati foarte bune de negociere si comunicare in vederea promovarii produselor;
• Orientare catre client;
• O buna prioritizare si gestionare eficienta a responsabilitatilor şi a situatiilor competitive;
Responsabilitati principale:
• Contactarea telefonica a clientilor in vederea ofertarii si promovarii produselor si serviciilor valabile in cadrul campaniei;
• Intelegerea nevoilor clientilor si consilierea lor in alegerea produselor potrivite;
• Gestionarea si solutionarea intrebarilor primite de la clienti;
• Oferirea de feedback continuu pentru dezvoltarea internă a proiectului
• Transmitere de e-mailuri la solicitarea clientilor alocati in campanii
Beneficii Reprezentant Vanzari – Call Center:
• Contract pe perioada nedeterminata
• Pachet salarial competitiv
• Schema de bonusare progresiva bazata pe vanzari, dupa perioada trainingului
• Bonuri de masa
• Oportunitati reale de avansare
• Certificari profesionale.
• Spatiu de lucru modern, zona centrala.